Subject: Seisukoht Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu osas
From: "Edgar-Kaj Velbri | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Jul 2025 17:25:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium,

Edastan manuses BALTIC PULP & PAPER Osaühingu, Nerijus Grušniuse ja Vaiva 
Kiaupaite-Grušniene seisukoha Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi 
eriplaneeringu osas.

Lugupidamisega,

Edgar-Kaj Velbri

Partner | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5650 6329

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on 
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel. 
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun 
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist. 
Aitäh!